måndag 26 september 2016

Lyckad utställning

Jag vill passa på att tacka flera personer i samband med min senaste separat. Först och främst tack till min familj, alltid nummer ett. Och ett stort tack till mina vänner som alltid backar mig i den väg jag valt. Tack till alla samlare som köper mina verk och gör det möjligt för mig att fortsätta utveckla mitt skapande. Tack till konstageten Laila Orning från Arbased som var delaktig i hela processen. Tack till galleriets senaste tillskott, "Danne "Inkslinger" Kulagin" som har uppmuntrat mig att ta ny steg i min tekniska utveckling. Tack min kollega Tomas Lacke, skaparen bakom Galleri Lacke, som förutom att vara ett galleri, är en av de mest avancerade konstnärsateljéerna i Stockholm med omnejd. Där har jag nu skapat i 3 år, och där visade jag upp mina verk.

Det var en mångfacetterad  utställning med bildkonst, installationer, poesi och filmkonst. Det var skönt att få presentera min konst i sin helhet så betraktarna fick möjlighet att se den röda tråden i mitt skapande.
Flera verk fick nya ägare och ska nu sprida energi i sina nya hem. Nedan ser ni några bilder från hängningen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.