fredag 30 december 2016

Nyårsbrev från Altersten Art

Kära kunder & följare!


Jag hoppas att 2016 har varit ett givande år för er. Det har det
varit för mig. 2017 blir ett spännande år där flera olka projekt ligger
i planeringsstadiet.

Under 2017 år kommer jag att lansera “Altersten Premium”
kollektionen. Det består i huvudsak av exklusivare, abstrakta
konstverk, för den som efterfrågar det lilla extra när det gäller
konst. Min resterande konstnärliga produktion kommer jag att
lägga i två kategorier, “Altersten Avantgarde” och “Altersten
mixed media”.

“Altersten mixed media” består av digitalt baserad blandteknik,
bearbetat på olika sätt. Främst olika typer av stadscollage, men jag tar
även beställningar på vad kunden efterfrågar. Denna kategori ligger
på en mycket rimlig prisnivå, då den ska vara tillgänglig för alla.

“Altersten Avantgarde” är lite av min “forskningsdel”.
Där jobbar jag med olika avancerade projekt. Både
för att utvecklas och för att bryta ny mark. Där kommer nivån att variera,
och det som jag tycker håller för marknaden kommer jag att successivt
att presentera.



Jag hoppas verkligen att ni kan följa med mig på resan, och samtidigt
vill jag passa på att önska er ett fantastiskt 2017!

Vänligen

Mikael Altersten



Mikael Altersten - konstnär








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.