onsdag 19 december 2018

Installation 40 - Kontrast Ink Gallery

Ett stort tack till alla som hjälpte mig på att genomföra Installation 40. Förlåt på förhand om jag glömmer att nämna någon. Bilderna har jag fått från lite olika håll och vet ej vem som fotat vilka. Är det någon som har mer bilder och vill att jag ska lägga in dom, skicka gärna dom till mig, antingen på fb eller alterstenart@gmail.com.
Installation 40 var ett event där jag bejakade min existentiella ångest och skapade en levande konsthappening av mina motstridiga känslor kring att fylla 40. En av flera saker som hände var att jag hade bjudit in konstnärer, som fick tolka vissa av besökarna, med fria konstverk. På det sättet blev publiken konsten.
Eventet marknadsfördes mot allmänheten och alla var välkomna.
Tack: Min familj, alltid först, som alltid backar mig, och som även gjorde det på detta event.
Tack: Konstnärerna Jimmy WänfeltTomas LackeEmil PetterssonEsperanza LoaizaAmina SellingDaniel KulaginHans Göran ErikssonEmilia Lindbergsom bidrog med konstverk till Installationen 40.
Tack: Musikerna Peter ForslingAdam Palmqvist och Stella Ibsen Sterner som underhöll under kvällen.
Tack: Ketsi Suède som genomförde performance under kvällen, och även hjälpte till som projektassistent.
Tack: Hanna Charlotta Nauckhoff/Henrik Nauckhoff som fixade snittar och annat tilltugg samt is.
Tack: Malin Littorin FermBianca Wargén Halling och Amina Selling som skötte bar och gästkontakt.
Tack: Lena Sahlberg som hjälpte till som allt i allo, projektassistent och dörrvärd.
Tack: Mario Santos som ansvarade för säkerheten.
Tack: Tinna Tulle som hjälpte till med smink och gästkontakt.
Tack: Igen Daniel Kulagin och hela Kontrast Ink Gallery att ni backade mig i genomförandet av detta ganska komplexa projekt.
Tack: Rickard Alden Distiller som monterade upp en fullt fungerande gin-tonic bar.
Tack för alla fina, generösa presenter, som jag har öppnat nu i efterhand.
Tack till alla som kom och bidrog med närvaro och glädje.














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.