fredag 13 juli 2012

Altersten Art Events

Tidigt tog jag beslutet att själv ordna mina utställningar för att slippa vara beroende av andras välvilja. Genom åren har jag genomfört både små och stora gigs för mig själv tillika andra konstnärer.
Med tiden har jag utvecklat ett unikt kontaktnät av kreativa människor med alla möjliga olika talanger och resurser.
Eventbiten har utvecklats och Altersten Art har arrangerat allt från möhippor till tunga öppningsevent på Östermalm.

Den gemensamma nämare för samtliga gigs är att det är på ett eller annat sätt är konstrelaterade och till viss mån avantgardistiska. Jag har nischat in mig på lite mindre, vassare tillställningar. Är du intresserad av mer info, vänligen kontakta mig på ma.altersten@live.se.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.