måndag 2 juli 2012

Ännu en fotosession

Ni som har följt mig vet att jag har glidit in mer och mer på foto. Än så länge känner jag mig inte tillräckligt trygg i fotografiet för att låta fotot stå själv, utan de brukar hamna som delmoment i collagetavlor/plexiglaskonst; grafisk design eller övrig mixed media.

I helgen körde vi en fotosession som jag upplever som framgångsrik. Tack till proffsen Jennie Sjöholm och Linda Johannesson för detta. Med gedigen styling och modeller som kan posera blir allt så mycket lättare. Även tack till Moods Design Studio(showroom på Östermalm) som lät oss låna deras lokaler. Bilderna kommer nu att redigeras och bearbetas med olika tekniker innan dom når marknaden inom några månader.

Publicerar dock ett smakprov nedan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.