tisdag 12 februari 2013

Altersten Art kör en kampanj med abstrakta 30/30 cm tavlor

Jag har märkt ett växande intresse för mina abstrakta, 30/30 cm tavlor. De flesta brukar köpa 2 eller 3 st. Kanske för att dom är lättplacerade(hallar, hörn o.s.v.), eller för att en serie 30/30 täcker en vägg lika bra som en stor piece, dock till förmånligare pris.

Kunden brukar komma med önskemål om färger, och jag brukar sedan exprimentera fram olika strukturer baserade på dessa färger. Dessutom är dessa lätta att skicka i paket kors och tvärs över Sverige och världen.

Om du är intresserad av en serie 30/30 vänligen kontakta mig på
alterstenart@gmail.com så kan vi diskutera vidare.

Nedan kommer jag att publicera några axplock av enskilda 30/30 som ingick i olika serier till diverse kunder. Vänligen observera att dessa är sålda.













 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.