fredag 22 februari 2013

Fynda: Altersten Art säljer ut exprimentplexiglas 100/100 cm

Plexiglas är ett läckert och dyrt material. Därför är det få vanliga löntagare som har plexiglaskonst hemma. Det finns många som trycker sin konst på plexiglas, men inte många som målar på plexiglas. Jag gör det dock.

För knappt 2 år sedan investerade en riskkapitalist i en större serie 100/100 cm plexiglasskivor till mig. De flesta i den serien är sålda. Dock så var det 3 av dessa som jag använde som exprimentbrädor för att få en relation av materialet. Dessa har alltså aldrig ställts ut eller exponerats på något sätt.

Idag städade ateljen och tog fram dessa, och så att de är riktigt coola. Jag tänker nu sälja ut dom till kraftigt reducerat pris eftersom jag inte ska ställa ut dom. Så om någon vill passa på att få hem, fet, exklusiv konst, hör av er till alterstenart@gmail.com.

Det översta fotot är taget av mig, det mellersta foto är taget av fotograf Milla Sterner(I samarbete med Altersten Art), och det nerdersta av fotograf Andreas L Fotos(I samarbete med Altersten Art). Plexin är delvist belyst med en lampa bakifrån.
Plexin är delvist belyst bakifrån
 
Bilden längs till höger är fotad av fotograf Milla Sterner i samarbete med Altersten Art.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.