lördag 7 oktober 2017

Översikt Utställningar

Hösten är en intensiv utställningsperiod och jag har nu mer eller mindre all min konst ute i olika sammanhang.


Utställningen "In To The Deep" pågår tom 21 oktober i Artyfact Gallery i Båstad.
Det är en kollektion på totalt 9 verk, varav ett par av mina senaste oljor.

www.artyfactgallery.com



Elite Park i Göteborg hänger verket "My Second Kingdom", och kommer att hänga där till slutet av november. Detta i samarbete med Artbased och Galleri InterArt.

www.artbased.se



I Galleri Lohme, Malmö, kan man hitta mina stadscollage.

www.gallerilohme.se



Sedan kommer min konst Altersten Art representeras i Hong Kong via konstagenturen Xiko Art.
Där kommer ett par av mina plexiografier vara en del av en pop up utställning, 31 okt tom 6 nov.

www.xiko.se



Jag kommer även att ha konst med på Afforadble Art Fair. Altersten Art kommer, tillsammans med flera andra konstnärer, att representeras av Nordic Art Wall. 12-15 okt.

www.nordicartwall.se



Sedan är det ytterligare 2 utställningar inbokade innan året är slut. Jag återkommer snart med info om detta.






"The Bringer Of Rain", kommer att presenteras på Affordable Art 12-15 okt.

"My Second Kingdom", hänger på Elite Park Hotell i Göteborg, tom slutet av november.


"In To The Deep" är en del av kollektionen som hänger i Artyfact Gallery tom 21 oktober.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.